Назва інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник |
Cуть даної технології |
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують) дану технологію |
Адреса навчального закладу, контактні телефони |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної технології |
Технологія
розвитку творчої особистості Автори – Г. С.
Альтшуллер, Г. О. Сидорчук, С. І. Гін |
Система розвиваючого навчання спрямована на розвиток творчих здібностей
особистості. Сприяє розвитку інтелектуального потенціалу та індивідуальних
задатків дитини. Використовуються альтернативні шляхи пошуку відповідей.
Основне завдання – навчити дитину розв’язувати проблеми різного рівня
складності з використанням винахідних завдань. Основна ідея технології
полягає в тому, щоб переводити завдання нижчого рівня складності на вищий.
Для її успішної реалізації потрібно навчити дитину виявляти проблеми, з’ясовувати,
чому легкі завдання розв’язуються просто, а важкі – складно. У роботі з
дітьми початкової школи та дошкільного
віку використовують колективні ігри, ігри-заняття, під час яких діти вчаться
спостерігати за навколишньою дійсністю, виявляти суперечливі властивості
предметів, явищ, шукати відповіді на поставлені питання. Педагог орієнтується
на вільний та самостійний вибір дитиною предмета, матеріалу, виду діяльності. |
Педагогічний колектив навчально-виховного комплексу |
вул. Червоних партизан, 2 с. Вороб’ївка Новгород-Сіверський район Чернігівська область 16013 тел. (04658) 3-52-48
|
Розвиток творчих здібностей особистості дитини,
її індивідуальних задатків; розв’язування учнями проблем різного рівня складності; самовираження та самоствердження дитини; розвиток мислительної та мовленнєвої діяльності
дошкільників і школярів.
|
|
Впровадження педагогічних інновацій