Назва інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник |
Cуть даної технології |
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують) дану технологію |
Адреса навчального закладу, контактні телефони |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної технології |
Гуманно-особистісна
технологія Ш.
Амонашвілі |
Гуманно-особистісна педагогіка на перше місце ставить виховання
особистості через розвиток її духовного та морального
потенціалу; сприяючи розкриттю і творення в дитині рис та якостей
благородства. Виховання людини шляхетного є провідна мета
гуманно-особистісного освітнього процесу. |
Педагогічний колектив навчально-виховного комплексу
«Дзвіночок» |
вул. Чкалова, 7-А м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверський район
Чернігівська область 16000 тел (04658) 2-15-89 |
Діти почувають себе рівними серед інших, проявляють
майстерність у спілкуванні, беруть співучасть у побудові занять, складанні
завдань. |
|
Методика
музичного виховання дітей Карла Орфа |
Суть даної технології полягає у розкритті музичних
талантів у дітей через імпровізацію в музиці і русі. |
Музичний керівник Фетисенко Є. М. |
|
Діти фантазують, вигадують, імпровізують. Дитина на
рівні з дорослими проявляє свою індивідуальність. |
|
Використання педагогічних інновацій