Назва
інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник
|
Cуть
даної технології
|
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)
дану
технологію
|
Адреса
навчального закладу,
контактні телефони
|
Прогнозовані
результати
|
Друкована
продукція з досвіду
впровадження даної інноваційної
технології
|
Гуманно-особистісна
технологія Ш.
Амонашвілі
|
Гуманно-особистісна педагогіка на перше місце ставить виховання
особистості через розвиток її духовного та морального
потенціалу; сприяючи розкриттю і творення в дитині рис та якостей
благородства. Виховання людини шляхетного є провідна мета
гуманно-особистісного освітнього процесу.
Гуманно-особистісна педагогіка приймає ідеї класичної філософії та педагогіки про те,
що дитина є явище в земному житті, він є носій своєї життєвої
місії і наділений найвищою енергією духу.
|
Педагогічний колектив навчально-виховного комплексу
«Дзвіночок»
|
вул. Чкалова, 7-А
м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверський район
Чернігівська область
16000
тел (04658)
2-15-89
|
Діти почувають себе рівними серед інших, проявляють
майстерність у спілкуванні, беруть співучасть у побудові занять, складанні
завдань.
|
|
Методика
музичного виховання дітей Карла Орфа
|
Суть даної технології полягає у розкритті музичних
талантів у дітей через імпровізацію в музиці і русі.
|
Музичний керівник Фетисенко Є. М.
|
|
Діти фантазують, вигадують, імпровізують. Дитина на
рівні з дорослими проявляє свою індивідуальність.
|
|