Неділя, 24.11.2024, 15:16
Відділ освіти Новгород-Сіверської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Впровадження педагогічних інновацій

Назва

інноваційної педагогічної технології,  її автор-розробник

Cуть

даної технології

Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)

 дану

технологію

Адреса

навчального закладу,

контактні телефони

Прогнозовані

результати

Друкована

продукція з досвіду

впровадження даної інноваційної

технології

Спадщина

О. А. Захаренка

Автор – Олександр Антонович Захаренко, народний учитель, заслужений учитель України, академік АПН України, директор Сахнівської школи

 

 

Педагогічне кредо Захаренка: «Дитина, підліток, юнак повинні почувати себе в школі такою самою мірою  трудівниками, творцями матеріальних цінностей, як і добувачами знань».   

Висновок-аксіома                  О. А. Захаренка «Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України».

 Педагог вважав, що школу без творчого пошуку не люблять діти, обминають батьки. Творчість як прояв новизни  в створенні духовних і матеріальних цінностей потребує свободи і підтримки.

 Діти завжди в пошуках ідеалу. Щоб бути для них зразком, треба жити з ними значно більше часу, ніж вимагають службові обов'язки. Уроки – це лише частка педагогічної праці. Щоб стати справжнім знавцем дитячих сердець, справжнім вихователем, справжнім авторитетом,  якнайбільше бувайте з учнями, зробіть їхнє позанавчальне життя цікавим і змістовним. Тоді прийде очікуваний успіх і ви дістаненте справжню насолоду від педагогічної праці. До знань – через захопленість.

Майбутня школа – це щоденна приємна втома від творчої праці.

Педагогічний

колектив

Биринського 

навчально-виховного

 комплексу

вул. Слободська, 2

с. Бирине 

Новгород-Сіверський район

Чернігівська область

16034

тел. (04658)

3-56-33

 

Учні повинні почувати обов'язок і відповідальність за все, що діється у школі. Формування в учнів свідомості, високих моральних якостей, прагнення до творчості.    Утвердження гармонії розуму й серця дитини; розумовий, мовленнєвий, духовний розвиток дітей; зміцнення самосвідомості особистості, її національної гідності;  прагнення до пошуку, дослідження, успіху;  бажання творчо зростати та самовдосконалюватися. Навчити дітей перемагати страх перед труднощами, долати перешкоди, цінувати не лише свою працю, а й працю інших.

 Л. П. Плахута. Я не герой, я –просто жінка. // Газета «Сіверський край»,  №5, лютий 2013.

М. О. Шлапак Управлінська програма «Творчий учитель». // Науково-методичний журнал ЧОІППО «Педагогічні обрії», 2009.

М. О. Шлапак

Конспекти уроків з  образотворчого мистецтва та художньої культури «Живопис», «Формуємо композицію».  // Інформаційно-практичний бюлетень «Все для вчителя» . - №22-24. – 2011; №25-27. - 2011.

 

Л. П. Плахута

Конспект уроку  з   історії України «Що означає бути громадянином своєї держави?»  // Інформаційно-практичний бюлетень «Все для вчителя». -  №22-24. – 2011.

Форма входу

Пошук
счетчик посещений
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
Сайт о Новгороде-Северском http://osvita-cn.gov.ua/Baza.html
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz