П`ятниця, 04.07.2025, 19:19
Відділ освіти Новгород-Сіверської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Використання педагогічних інновацій

Назва

інноваційної педагогічної технології,  її автор-розробник

Cуть

даної технології

Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)

 дану

технологію

Адреса

навчального закладу,

контактні телефони

Прогнозовані

результати

Друкована

продукція з досвіду

впровадження даної інноваційної

технології

Універсальна методика „Конструктор занять" Анатолія Гіна

Основним принципом універсальної методики   А. Гіна є принцип „від частки - до цілого": зі стандартних блоків дитячого конструктора можна зібрати і будиночок для зайчика, і палац для принцеси. Зі стандартних деталей збираються різні за призначенням і складністю „дорослі" речі: механічні, гідравлічні, електронні конструкції

Педагогічний колектив Новгород-Сіверського районного Будинку школярів

вул. Леніна, 1

м. Новгород-Сіверський

Новгород-Сіверський район

Чернігівська область

16000

тел. (04658)

2-32-54

Розвиток комунікативних навичок вихованців

 

Універсальна методика „Конструктор занять" Анатолія Гіна

Інтерактивні методи навчання

Автори - О. Пометун, Л. Пироженко                

Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці).

 

 

Виявлення і всебічний розвиток обдарованих дітей

 

Інтерактивні методи навчання

Автори - О. Пометун, Л. Пироженко                

«Будинок вільної дитини»                           М.  Монтессорі

Суть полягає в тому, що дорослому не потрібно малюка спеціально навчати, - дитина "всмоктує" враження природним шляхом, керуючись власною величезною цікавістю і з немовляти дитина перетворюється на активну особистість з  підвищеною чутливістю до певних речей, залишаючи поза увагою все інше.

 

 

Дана методика дасть змогу дитині самостійно працювати, міркувати, помилятися і виправляти помилки, зосереджувати увагу на зробленому, порівнювати.  У дітей підвищиться інтерес до речей і дій з ними, прагнення до самостійної діяльності.

«Будинок вільної дитини»                           М.  Монтессорі

Форма входу
Пошук
счетчик посещений
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту
Сайт о Новгороде-Северском http://osvita-cn.gov.ua/Baza.html
Copyright MyCorp © 2025Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz