Назва інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник |
Cуть даної технології |
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують) дану технологію |
Адреса навчального закладу, контактні телефони |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної технології |
Універсальна методика „Конструктор занять" Анатолія Гіна |
Основним
принципом універсальної методики А. Гіна є принцип „від частки - до
цілого": зі стандартних блоків дитячого конструктора можна зібрати і
будиночок для зайчика, і палац для принцеси. Зі стандартних
деталей збираються різні за призначенням і складністю „дорослі" речі:
механічні, гідравлічні, електронні конструкції |
Педагогічний колектив Новгород-Сіверського районного
Будинку школярів |
вул. Леніна, 1 м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверський район Чернігівська область 16000 тел. (04658) 2-32-54 |
Розвиток
комунікативних навичок вихованців
|
Універсальна методика „Конструктор занять" Анатолія Гіна |
Інтерактивні методи
навчання Автори - О. Пометун, Л. Пироженко |
Суть інтерактивного навчання полягає в
тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії
всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в
співпраці). |
|
|
Виявлення
і всебічний розвиток обдарованих дітей
|
Інтерактивні методи
навчання Автори - О. Пометун, Л. Пироженко |
«Будинок вільної дитини» М. Монтессорі
|
Суть
полягає в тому, що дорослому не потрібно малюка спеціально навчати, - дитина
"всмоктує" враження природним шляхом, керуючись власною величезною
цікавістю і з немовляти дитина перетворюється на активну
особистість з підвищеною чутливістю до певних речей,
залишаючи поза увагою все інше. |
|
|
Дана методика дасть
змогу дитині самостійно працювати, міркувати, помилятися і виправляти
помилки, зосереджувати увагу на зробленому, порівнювати. У дітей підвищиться інтерес до речей і дій
з ними, прагнення до самостійної діяльності. |
«Будинок вільної дитини» М. Монтессорі
|
Використання педагогічних інновацій