Назва
інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник
|
Cуть
даної технології
|
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)
дану
технологію
|
Адреса
навчального закладу,
контактні телефони
|
Прогнозовані
результати
|
Друкована
продукція з досвіду
впровадження даної інноваційної
технології
|
Універсальна методика „Конструктор занять" Анатолія Гіна
|
Основним
принципом універсальної методики А. Гіна є принцип „від частки - до
цілого": зі стандартних блоків дитячого конструктора можна зібрати і
будиночок для зайчика, і палац для принцеси. Зі стандартних
деталей збираються різні за призначенням і складністю „дорослі" речі:
механічні, гідравлічні, електронні конструкції
|
Педагогічний колектив Новгород-Сіверського районного
Будинку школярів
|
вул. Леніна, 1
м. Новгород-Сіверський
Новгород-Сіверський район
Чернігівська область
16000
тел. (04658)
2-32-54
|
Розвиток
комунікативних навичок вихованців
|
Універсальна методика „Конструктор занять" Анатолія Гіна
|
Інтерактивні методи
навчання
Автори - О. Пометун, Л. Пироженко
|
Суть інтерактивного навчання полягає в
тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії
всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в
співпраці).
|
|
|
Виявлення
і всебічний розвиток обдарованих дітей
|
Інтерактивні методи
навчання
Автори - О. Пометун, Л. Пироженко
|
«Будинок вільної дитини» М. Монтессорі
|
Суть
полягає в тому, що дорослому не потрібно малюка спеціально навчати, - дитина
"всмоктує" враження природним шляхом, керуючись власною величезною
цікавістю і з немовляти дитина перетворюється на активну
особистість з підвищеною чутливістю до певних речей,
залишаючи поза увагою все інше.
|
|
|
Дана методика дасть
змогу дитині самостійно працювати, міркувати, помилятися і виправляти
помилки, зосереджувати увагу на зробленому, порівнювати. У дітей підвищиться інтерес до речей і дій
з ними, прагнення до самостійної діяльності.
|
«Будинок вільної дитини» М. Монтессорі
|