Четвер, 21.11.2024, 23:45
Відділ освіти Новгород-Сіверської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Впровадження педагогічних інновацій

Назва

інноваційної педагогічної технології,  її автор-розробник

Cуть

даної технології

Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)

 дану

технологію

Адреса

навчального закладу,

контактні телефони

Прогнозовані

результати

Друкована

продукція з досвіду

впровадження даної інноваційної

технології

Розвивальне

навчання

Автори –                         Д. Б. Ельконін-            В. В. Давидов

В основі розвивального навчання лежить уявлення про розвиток дитини як суб`єкта особистої діяльності.  Головна мета навчання –  забезпечити розвиток дитини. Система розвивального навчання передбачає формування активного,  самостійного творчого мислення учнів і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання.

Макарець В. В.

Павлюк Н. В.

Лопатинська С. І.

вул. Дружби, 41

с. Смяч

Новгород-Сіверський район Чернігівська область

тел. (04658)

3-81-34

Позитивний зворотній зв'язок, прийняття і розуміння кожного учня, становлення морально розвиненої особистості.

 

Особистісно орієнтоване навчання

Автори -                           І. Якимська,             О. Савченко,                С. Подмазін

Створення оптимальних умов для розвитку і становлення особистості як суб’єкта діяльності і суспільних відносин,  яка будує свою діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і буттєвих особистісних   цінностей.

Шкарабура Н. В.

Стихиляс О. В.

 

Конструктивне спілкування, формування власної самооцінки, самореалізації навчальної діяльності, розвиток і саморозвиток особистості учня.

 

Продуктивне навчання

Автори - І. Бьом, Й. Шнайдер

Навчання на основі продуктивної діяльності в реальних (а не навчальних) соціальних ситуаціях; на основі особистого досвіду учнів

Салай О. І.

 

Педагог зможе

збільшити мотивацію навчання. зрозуміти своїх учнів, критично оцінювати самого себе.

 

Інтерактивне навчання

Автори -                         О. Пометун ,              Л. Пироженко

Інтерактивне навчання – це постійна активна взаємодія всього класу, співнавчання, взаємонавчання, де вчитель і учень є рівноправними суб’єктами навчального процесу.       

Черняк Ю. В.

Коленченко О. А.

Салай В. О.

Шкарабура М. М.

 

 

Досвід, який набуває дитина в штучно створеному середовищі, вона може перенести в зовнішній світ і успішно його використовувати.

 

Проектні технології

Автори - Дж. Дьюї

В. Кілпатрін;

К. Баханов,                 В. Гузєєв,                        І. Єрмаков,                     О. Пєхота

Проектна технологія передбачає системне і послідовне моделювання вирішення проблемних ситуацій, які потребують від учасників навчального процесу пошукових зусиль, спрямованих на дослідження та розробку оптимальних шляхів створення проектів, їх неодмінний захист і аналіз результатів. орієнтує на дієвий спосіб здобуття  нових знань у контексті конкретної ситуації та їх використання на практиці.

Матюк В. В.

 

Розвиток пізнавальних навичок учнів.  Формування вміння в учнів самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі.

 

Технологія розвитку  критичного мислення

Автор - Ч.Темпл

 

Надає можливість учням  характеризувати явища або предмети, виражати своє ставлення до них шляхом полеміки або аргументації власної думки, знаходити вихід з будь-якої ситуації.

Гусарь А. О.

 

Учні зможуть критично мислити; нести відповідальність за власне навчання; співпрацювати з іншими; учитися протягом усього свого життя.

 

Технологія удосконалення загальнонавчальних умінь у початковій школі

Автор -                      В. Н. Зайцев

Сприяє удосконаленню загальнонавчальних умінь активно, творчо сприймати інформацію, різносторонньо аналізувати її, мати особисту незалежну думку, уміти застосувати здобуті знання на практиці.

Лопатинська С. І., Висоцька Н. М., Макарець В. В.

 

Вирішення комплексних завдань засвоєння нового матеріалу, закріплення матеріалу, розвиток творчих здібностей, формування загальнонавчальних умінь і навичок, дає можливість зрозуміти і вивчити навчальний матеріал з різних позицій

 

Технологія евристичного навчання

Автор -                         А. Хуторський

 

Створення учнями особистого освітнього продукту (ідей, проблем, гіпотез)

Пущай Т. Ф.

 

 

Оволодіння учнями методами пошуку нового та генерації оригінальних ідей; розвитку творчої уяви, фантазії

 

Ігрові технології

Автор - Й. Гензерг

Надання учням можливості самовизначитися, розвивати творчі здібності у процесі включення учнів в ігрову діяльність

Стихиляс  М. М.

 

 

Забезпечення оптимального психологічного та  соціального розвитку  учня . Самореалізація особистості учня, що  здійснюється через творче використання здібностей кожного з них.

 

Форма входу

Пошук
счетчик посещений
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
Сайт о Новгороде-Северском http://osvita-cn.gov.ua/Baza.html
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz