Назва інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник |
Cуть даної технології |
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують) дану технологію |
Адреса навчального закладу, контактні телефони |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної технології |
Розвивальне навчання Автори – Д. Б. Ельконін- В. В. Давидов |
В основі розвивального навчання лежить уявлення про
розвиток дитини як суб`єкта
особистої діяльності. Головна мета
навчання – забезпечити розвиток
дитини. Система розвивального
навчання передбачає формування активного, самостійного творчого мислення учнів
і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання. |
Макарець В. В. Павлюк Н. В. Лопатинська С. І. |
вул. Дружби, 41 с. Смяч Новгород-Сіверський район Чернігівська область тел. (04658) 3-81-34 |
Позитивний зворотній зв'язок, прийняття і розуміння
кожного учня, становлення морально розвиненої особистості. |
|
Особистісно
орієнтоване навчання Автори - І. Якимська, О. Савченко, С. Подмазін |
Створення оптимальних умов для розвитку і становлення
особистості як суб’єкта діяльності
і суспільних відносин, яка будує свою діяльність
і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і буттєвих
особистісних цінностей. |
Шкарабура Н. В. Стихиляс О. В. |
|
Конструктивне спілкування, формування власної
самооцінки, самореалізації навчальної діяльності, розвиток і саморозвиток
особистості учня. |
|
Продуктивне
навчання Автори - І. Бьом, Й. Шнайдер |
Навчання на основі продуктивної діяльності в реальних
(а не навчальних) соціальних ситуаціях; на основі особистого досвіду учнів |
Салай О. І. |
|
Педагог зможе збільшити мотивацію навчання. зрозуміти своїх учнів,
критично оцінювати самого себе. |
|
Інтерактивне
навчання Автори - О. Пометун , Л. Пироженко |
Інтерактивне навчання – це постійна активна взаємодія
всього класу, співнавчання, взаємонавчання, де вчитель і учень є
рівноправними суб’єктами навчального процесу. |
Черняк Ю. В. Коленченко О. А. Салай В. О. Шкарабура М. М. |
|
Досвід, який набуває дитина в штучно створеному
середовищі, вона може перенести в зовнішній світ і успішно його
використовувати. |
|
Проектні
технології Автори - Дж. Дьюї В. Кілпатрін; К. Баханов, В. Гузєєв, І. Єрмаков, О. Пєхота |
Проектна технологія передбачає системне і послідовне
моделювання вирішення проблемних ситуацій, які потребують від учасників
навчального процесу пошукових зусиль, спрямованих на дослідження та розробку
оптимальних шляхів створення проектів, їх неодмінний захист і аналіз
результатів. орієнтує на дієвий
спосіб здобуття нових знань у контексті
конкретної ситуації та їх використання на практиці. |
Матюк В. В. |
|
Розвиток пізнавальних навичок учнів. Формування вміння в учнів самостійно
конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі. |
|
Технологія розвитку критичного мислення Автор - Ч.Темпл
|
Надає можливість учням характеризувати явища або предмети, виражати
своє ставлення до них
шляхом полеміки або аргументації власної думки, знаходити вихід з будь-якої ситуації. |
Гусарь А. О. |
|
Учні зможуть критично мислити; нести відповідальність
за власне навчання; співпрацювати
з іншими; учитися протягом усього свого життя. |
|
Технологія
удосконалення загальнонавчальних умінь у початковій школі Автор - В. Н. Зайцев |
Сприяє удосконаленню загальнонавчальних умінь активно,
творчо сприймати інформацію, різносторонньо аналізувати її, мати особисту
незалежну думку, уміти застосувати здобуті знання на практиці. |
Лопатинська С. І., Висоцька
Н. М., Макарець В. В. |
|
Вирішення комплексних завдань засвоєння нового
матеріалу, закріплення матеріалу, розвиток творчих здібностей, формування
загальнонавчальних умінь і навичок, дає можливість зрозуміти і вивчити
навчальний матеріал з різних позицій |
|
Технологія
евристичного навчання Автор - А. Хуторський
|
Створення учнями особистого освітнього продукту (ідей,
проблем, гіпотез) |
Пущай Т. Ф. |
|
Оволодіння учнями методами пошуку нового та генерації
оригінальних ідей; розвитку творчої уяви, фантазії |
|
Ігрові
технології Автор - Й. Гензерг |
Надання учням можливості самовизначитися, розвивати
творчі здібності у процесі включення учнів в ігрову діяльність |
Стихиляс М. М. |
|
Забезпечення оптимального психологічного та соціального розвитку учня . Самореалізація особистості учня,
що здійснюється через творче використання
здібностей кожного з них. |
|
Впровадження педагогічних інновацій