Назва
інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник
|
Cуть
даної технології
|
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)
дану
технологію
|
Адреса
навчального закладу,
контактні телефони
|
Прогнозовані
результати
|
Друкована
продукція з досвіду
впровадження даної інноваційної
технології
|
Розвивальне
навчання
Автори – Д. Б. Ельконін- В. В. Давидов
|
В основі розвивального навчання лежить уявлення про
розвиток дитини як суб`єкта
особистої діяльності. Головна мета
навчання – забезпечити розвиток
дитини. Система розвивального
навчання передбачає формування активного, самостійного творчого мислення учнів
і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання.
|
Макарець В. В.
Павлюк Н. В.
Лопатинська С. І.
|
вул. Дружби, 41
с. Смяч
Новгород-Сіверський район Чернігівська область
тел. (04658)
3-81-34
|
Позитивний зворотній зв'язок, прийняття і розуміння
кожного учня, становлення морально розвиненої особистості.
|
|
Особистісно
орієнтоване навчання
Автори - І. Якимська, О. Савченко, С. Подмазін
|
Створення оптимальних умов для розвитку і становлення
особистості як суб’єкта діяльності
і суспільних відносин, яка будує свою діяльність
і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і буттєвих
особистісних цінностей.
|
Шкарабура Н. В.
Стихиляс О. В.
|
|
Конструктивне спілкування, формування власної
самооцінки, самореалізації навчальної діяльності, розвиток і саморозвиток
особистості учня.
|
|
Продуктивне
навчання
Автори - І. Бьом, Й. Шнайдер
|
Навчання на основі продуктивної діяльності в реальних
(а не навчальних) соціальних ситуаціях; на основі особистого досвіду учнів
|
Салай О. І.
|
|
Педагог зможе
збільшити мотивацію навчання. зрозуміти своїх учнів,
критично оцінювати самого себе.
|
|
Інтерактивне
навчання
Автори - О. Пометун , Л. Пироженко
|
Інтерактивне навчання – це постійна активна взаємодія
всього класу, співнавчання, взаємонавчання, де вчитель і учень є
рівноправними суб’єктами навчального процесу.
|
Черняк Ю. В.
Коленченко О. А.
Салай В. О.
Шкарабура М. М.
|
|
Досвід, який набуває дитина в штучно створеному
середовищі, вона може перенести в зовнішній світ і успішно його
використовувати.
|
|
Проектні
технології
Автори - Дж. Дьюї
В. Кілпатрін;
К. Баханов, В. Гузєєв, І. Єрмаков, О. Пєхота
|
Проектна технологія передбачає системне і послідовне
моделювання вирішення проблемних ситуацій, які потребують від учасників
навчального процесу пошукових зусиль, спрямованих на дослідження та розробку
оптимальних шляхів створення проектів, їх неодмінний захист і аналіз
результатів. орієнтує на дієвий
спосіб здобуття нових знань у контексті
конкретної ситуації та їх використання на практиці.
|
Матюк В. В.
|
|
Розвиток пізнавальних навичок учнів. Формування вміння в учнів самостійно
конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі.
|
|
Технологія розвитку критичного мислення
Автор - Ч.Темпл
|
Надає можливість учням характеризувати явища або предмети, виражати
своє ставлення до них
шляхом полеміки або аргументації власної думки, знаходити вихід з будь-якої ситуації.
|
Гусарь А. О.
|
|
Учні зможуть критично мислити; нести відповідальність
за власне навчання; співпрацювати
з іншими; учитися протягом усього свого життя.
|
|
Технологія
удосконалення загальнонавчальних умінь у початковій школі
Автор - В. Н. Зайцев
|
Сприяє удосконаленню загальнонавчальних умінь активно,
творчо сприймати інформацію, різносторонньо аналізувати її, мати особисту
незалежну думку, уміти застосувати здобуті знання на практиці.
|
Лопатинська С. І., Висоцька
Н. М., Макарець В. В.
|
|
Вирішення комплексних завдань засвоєння нового
матеріалу, закріплення матеріалу, розвиток творчих здібностей, формування
загальнонавчальних умінь і навичок, дає можливість зрозуміти і вивчити
навчальний матеріал з різних позицій
|
|
Технологія
евристичного навчання
Автор - А. Хуторський
|
Створення учнями особистого освітнього продукту (ідей,
проблем, гіпотез)
|
Пущай Т. Ф.
|
|
Оволодіння учнями методами пошуку нового та генерації
оригінальних ідей; розвитку творчої уяви, фантазії
|
|
Ігрові
технології
Автор - Й. Гензерг
|
Надання учням можливості самовизначитися, розвивати
творчі здібності у процесі включення учнів в ігрову діяльність
|
Стихиляс М. М.
|
|
Забезпечення оптимального психологічного та соціального розвитку учня . Самореалізація особистості учня,
що здійснюється через творче використання
здібностей кожного з них.
|
|