П`ятниця, 19.04.2024, 18:56
Відділ освіти Новгород-Сіверської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Використання інновацій у навчальному закладі

Назва

інноваційної педагогічної технології,  її автор-розробник

Cуть

даної технології

Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)

 дану

технологію

Адреса

навчального закладу,

контактні телефони

Прогнозовані

результати

Друкована

продукція з досвіду

впровадження даної інноваційної

технології

Технологія розвивального навчання

Автори -                         Д. Ельконін, В.Давидов

Система розвивального навчання передбачає формування активного,  самостійного творчого мислення учнів і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання.

Учителі початкових класів

вул. Базилевича,

8-А

м. Новгород-Сіверський

Новгород-Сіверський район

Чернігівська область

16000

тел. (04658)

2-14-93

Навчання на високому рівні розвитку, усвідомлення дитиною цінності процесу навчання, варіативність процесу навчання, індивідуальний підхід.

 

Ігрові технології навчання

Автор - Й. Гензерг.

Організація  навчального процесу, під час якої навчання здійснюється у процесі включення учня в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, "проживання" ситуації).

Учителі початкових класів

 

Засвоєння  навчального матеріалу, вмінь і навичок, надання учневі можливості самовизначитися, розвивати творчі здібності, сприяють емоційному сприйманню змісту навчання.

 

Інформаційні технології навчання Автор -

М. І.Жалдак.

Технології надають  доступ учням до нетрадиційних джерел інформації. Створюють можливості для творчої діяльності, формування професійних навиків. Можливість реалізувати нові форми та методи навчання.

 

Учителі початкових класів Десятник В. М.

Крупельницька Л.О.

 

Використання    навчального демонстраційного обладнання, з'єднаного з комп'ютером, що дозволяє дати учню інструмент дослідження реальних явищ або об'єктів; ефективне використання інформаційних ресурсів;      оптимізація та автоматизація інформаційних процесів, забезпечення збирання, оброблення, зберігання, поширення та відображення інформації, з метою зменшення трудомісткості процесів використання інформаційного ресурсу, а також підвищення їхньої надійності та оперативності.

 Підвищення інтелектуального потенціалу учнів.

 

Інтерактивні технології:

Автори - 

О. Пометун,                  Л. Пироженко

 

Процес  пізнання відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів.

 

Учителі-предметники

 

 

1) кооперативне навчання

Автор - С.  Каган

В основу організації процесу навчання покладено навчання учнів у малих групах, в яких основна відповідальність за пізнавальний процес лежить на самих учнях.

Учителі-предметники

 

Диференціація  та індивідуалізація процесу навчання; формування внутрішньої мотивації до активного сприйняття, засвоєння та передача інформації; сприяння формуванню комунікативних якостей учнів, активізація розумової діяльності, ефект у засвоєнні знань.

 

2) колективно-групового навчання

Автори -                               М. Артюшина,                     М. Бондаренко,

Д. Джонсон та ін.

Ці технології передбачають одночасну спільну роботу всього класу. Це такі форми роботи, як: "Мікрофон", "Мозковий штурм", "Навчаючи-вчуся", "Ажурна пилка", "Незакінчені речення", "Дерево рішень»

Учителі-предметники

 

Постійна активна взаємодія всіх учасників, організація моделювання життєвих ситуацій, спільне розв'язання проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації, глибоке розуміння навчального матеріалу, формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, розвиток мислення і мовлення

 

3) ситуативного моделювання

Автор - В. Оконь

Модель навчання у грі - це побудова навчального процесу шляхом залучення дітей до гри. Завдання педагога під час застосування ігор у навчанні полягає н підпорядкуванні гри конкретній дидактичній меті.

Учителі-предметники

 

Забезпечення  контролю прояву емоцій, надання дитині можливості самовизначення, розвитку творчої уяви, вільного висловлювання своєї думки.

 

Скивка Г. С. Інтелектуальна гра для учнів  9 класу «Сходинками хімічного Олімпу». // Газета «Хімія». -  №33. - листопад, 2011.

Умняшкіна Н. Г. Літературний маскарад «У світі псевдонімів». // Інформаційно-практичний бюлетень «Все для вчителя». - №8. - березень,  2013.

4) навчання у дискусії

Автор -                         В. В. Мельник

Дискусії є важливим засобом пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання

Учителі філології, історії, правознавства, географії

 

Розвиток критичного мислення, визначення власної позиції, формування навичок відстоювати свою думку, поглиблення знань з обговорюваної проблеми

 

Технологічний концепт проектних технологій

Автори -                           К. Баханов,                        В . Гузєєв.,                        І. Єрмаков,                       О. Пєхота

Технологія орієнтує на дієвий спосіб здобуття  нових знань у контексті конкретної ситуації та їх використання на практиці. Метод проектів як технологія у сучасних умовах трансформувався у проектну систему організації навчання, за якою учні  набувають знань і навичок у процесі планування й виконання практичних завдань проектів.

Каток Г. І.

Бельдяга О. І.

Величковський А.В.

 

 

Гармонійне поєднання академічних і прагматичних знань, стимулювання самостійної пізнавальної діяльності. Створення  проектів: дослідницьких, творчих, ігрових, інформаційних.

 

Технологія особистісно орієнтованого навчання

Автори -                         І. Якимська,                      О. Савченко,                     С. Подмазін

Технологія полягає у створенні  оптимальних умов для розвитку й становлення особистості як суб’єкта діяльності і суспільних відносин,  яка будує свою діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і буттєвих особистісних   цінностей.

Педагоги закладу

 

 Активне стимулювання учня до самоцінної освітньої діяльності, можливість самоосвіти, саморозвитку, самовираження в ході оволодіння знаннями;

 можливість вибирати зміст, вид і форму при виконанні завдань, вирішенні задач;

виявлення та оцінка способів навчальної роботи, якими користується учень самостійно, стійко, продуктивно. Можливість стимулювати учнів до вибору і використання найбільш значущих для них способів опрацювання навчального матеріалу

Сорока Н. М. Урок англійської мови «Your secret personality». //  Газета «English». - № 1. -  2012.

Геометрія. Контрольні роботи. 9 клас. Укладач Герасименко Н. С.  -  Харків: ТОВ «Українська книжкова мережа», 2010.

Умняшкіна Н. Г. Літературний конкурс на знання життя і творчості Т. Г. Шевченка «Чи знаємо ми Шевченка?№ // Інформаційно-практичний бюлетень «Все для вчителя». - №7. - березень,  2013.

 

Технологія проблемного навчання

Автор -                               Д. Дьюї

Організація  навчальної діяльності зі створенням проблемних ситуацій, внаслідок чого учень оволодіває знаннями, уміннями, навичками, розвиває розумові здібності.

Учителі-предметники 

 

«Відкриття»  знання, що нове для школяра, тобто суб'єктивно нове знання, яке стає особисто значимим, усвідомлення і розуміння наукових фактів як особистої цінності, розвиток пізнавальної мотивації, інтересу до змісту матеріалу, викликає захоплення навчальним предметом.

Умняшкіна Н. Г, Стаття «Лазар Баранович – новгород-сіверський світоч». // Інформаційно-практичний бюлетень «Все для вчителя». -  №11. - квітень,   2013.

Технології індивідуалізації процесу навчання

Автори -                        А. Границька,               В. Шадріков

Організація  навчально-виховного процесу, при якій вибір педагогічних засобів та темпу навчання враховує індивідуальні особливості учнів, рівень розвитку їх здібностей та сформованого досвіду.

Педагоги закладу

 

Забезпечення  максимальної продуктивної роботи всіх учнів в існуючій системі організації навчання.

 

Мультимедійні технології

 

Технології пов'язані із створенням мультимедіа-продуктів: електронних книг, енциклопедій, комп'ютерних фільмів, баз даних. У цих продуктах об'єднаються текстова, графічна, аудіо- та відеоінформація, анімація..

Донченко Є. Є.

Таран Ю. О.

Осадча В. М.

Костенко Л. О.

Бельдяга О. І.

 

 

Навички, які дозволяють учням (будь-якого віку), не виходячи з навчальної аудиторії, будинку, бути присутніми на лекціях видатних вчених, брати участь у конференціях, діалогах тощо. Як принципово новий навчальний засіб електронна книга дає можливості «читати», аналізувати «живі» озвучені сторінки, тобто можливості бачити, чути, читати

 

Мережеві технології

Технології призначені для телекомунікаційного спілкування учнів з учителями, однолітками, бібліотекарями тощо.

 

Донченко Є. Є.

Таран Ю. О.

Осадча В. М.

Костенко Л. О.

Бельдяга О. І.

Сігута С. О.

Пашковська К. В.

Качан В. І.

 

Здійснювати телекомунікаційний доступ до баз даних через всесвітню мережу Інтернет.  Володіння формами мережевої комунікації :

var container = document.getElementById('nativeroll_video_cont'); if (container) { var parent = container.parentElement; if (parent) { const wrapper = document.createElement('div'); wrapper.classList.add('js-teasers-wrapper'); parent.insertBefore(wrapper, container.nextSibling); } }

Форма входу

Пошук
счетчик посещений
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Сайт о Новгороде-Северском http://osvita-cn.gov.ua/Baza.html
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz