П`ятниця, 26.04.2024, 21:07
Відділ освіти Новгород-Сіверської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Впровадження педагогічних інновацій

Назва

інноваційної педагогічної технології,  її автор-розробник

Cуть

даної технології

Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)

 дану

технологію

Адреса

навчального закладу,

контактні телефони

Прогнозовані

результати

Друкована

продукція з досвіду

впровадження даної інноваційної

технології

Спадщина

В. Сухомлинського
Автор – Василь Олександрович Сухомлинський, український педагог, публіцист,  письменник, поет

Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді  В.Сухомлинського є його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу цінність. Педагогіка Сухомлинського - це педагогіка серця, дитиноцентризму й толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу до природи конкретної дитини. Педагог створив таку психолого-педагогічну систему, в якій усе зосереджено навколо дитини-людини, ця педагогіка, побудована на утвердженні тієї філософської істини, що освіта, виховання й розвиток людини мають передбачати, передусім, утвердження гармонії розуму й серця. Уроки мислення сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному розвитку дітей і вихованню в них ціннісного ставлення до природи. Діти вчаться розуміти й любити її, починають дивитися на неї іншими очима, стають активними її захисниками. Розроблені педагогом основні норми моральної вихованості для дітей ґрунтуються на творчому використанні багатого потенціалу загальнолюдських моральних цінностей і є складовою частиною його цілісної педагогічної системи.

Педагогічний

колектив

Чайкинського

навчально-виховного

 комплексу

вул. Л. Кучми, 41 

с. Чайкине

Новгород-Сіверський район

Чернігівська область

16014

тел. (04658) 39117

 

Творче зростання дитини;  утвердження гармонії розуму й серця дитини; розумовий, мовленнєвий, духовний розвиток дітей; зміцнення самосвідомості особистості, її національної гідності;  прагнення до пошуку, дослідження, успіху;  бажання творчо зростати та самовдосконалюватися.

 

Нємцев Г. А. Школа радості на Новгород-Сіверській землі. // Журнал «Вічне слово». - №3, – 2011.   

Гоман Т. В.,              Кузьменко В. М. Ідеї Сухомлинського – в життя. // Науково-методичний журнал ЧОІППО «Педагогічні обрії», 2013 рік.

 

Форма входу

Пошук
счетчик посещений
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Сайт о Новгороде-Северском http://osvita-cn.gov.ua/Baza.html
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz