Назва інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник |
Cуть даної технології |
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують) дану технологію |
Адреса навчального закладу, контактні телефони |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної технології |
Спадщина В. Сухомлинського |
Основоположною
у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.Сухомлинського є
його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу
цінність. Педагогіка Сухомлинського - це педагогіка серця, дитиноцентризму й
толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу
до природи конкретної дитини. Педагог створив таку психолого-педагогічну
систему, в якій усе зосереджено навколо дитини-людини, ця педагогіка, побудована на утвердженні
тієї філософської істини, що освіта, виховання й розвиток людини мають
передбачати, передусім, утвердження гармонії розуму й серця. Уроки мислення
сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному розвитку дітей і вихованню в них ціннісного
ставлення до природи. Діти вчаться розуміти й любити її, починають дивитися
на неї іншими очима, стають активними її захисниками. Розроблені педагогом
основні норми моральної вихованості для дітей ґрунтуються на творчому
використанні багатого потенціалу загальнолюдських моральних цінностей і є
складовою частиною його цілісної педагогічної системи. |
Педагогічний колектив Чайкинського навчально-виховного комплексу |
вул. Л. Кучми, 41
с. Чайкине Новгород-Сіверський район Чернігівська область 16014 тел. (04658) 39117
|
Творче зростання
дитини; утвердження гармонії розуму й
серця дитини; розумовий, мовленнєвий, духовний розвиток дітей; зміцнення самосвідомості особистості, її національної гідності; прагнення до пошуку, дослідження,
успіху; бажання творчо зростати та
самовдосконалюватися.
|
Нємцев Г. А. Школа радості на Новгород-Сіверській землі. // Журнал
«Вічне слово». - №3, – 2011. Гоман Т. В., Кузьменко В. М. Ідеї
Сухомлинського – в життя. // Науково-методичний журнал ЧОІППО «Педагогічні
обрії», 2013 рік.
|
Впровадження педагогічних інновацій