Назва інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник |
Cуть даної технології |
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують) дану технологію |
Адреса навчального закладу, контактні телефони |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної технології |
Технологія
розвитку творчої особистості Автори - Г. С. Альтшуллер, Т. 0.
Сидорчук, С. І. Гін
|
Система розвивального навчання зі спрямованістю на
розвиток творчих здібностей особистості сприяє розвитку інтелектуального
потенціалу, творчих здібностей та індивідуальних задатків кожної дитини.
Використовуються альтернативні шляхи пошуку відповіді на поставлені питання. |
Огнєва Тетяна Павлівна, керівник гуртків «Юні
флористи», «Юні квітникарі», «Юні друзі природи» |
вул. Алєксєєва, 13 м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверський район Чернігівська область 16000 тел. (04658) 2-15-10
|
У дітей розвивається потреба до творчості,
самостійності, виховуються морально-вольові якості, формуються художні смаки;
розвивається логіка, пам’ять, увага, естетичне сприйняття дійсності,
спостережливість. |
|
Проектні
технології Автори - К. Баханов, В. Гузєєв, І. Єрмаков, О. Пєхота |
Орієнтує на дієвий спосіб здобуття нових знань у контексті конкретної ситуації
та їх використання на практиці. Метод проектів як технологія в сучасних
умовах трансформується у проектну систему організації навчання, за якою
діти набувають знань і навичок у
процесі планування й виконання практичних завдань проектів. |
Матюк Валентина Василівна, керівник гуртка «Юний
еколог» |
|
Діти вчаться шукати оптимальні шляхи вирішення поставленого проблемного питання;
планувати свою діяльність та досягати поставленої мети. Набувають навичок використання здобутих знань на практиці. |
|
Технологія
особистісно орієнтованого навчання Автори - І. Якимська, О. Савченко, С. Подмазін |
Створення
оптимальних умов для розвитку й становлення особистості як суб’єкта
діяльності і суспільних відносин, яка
будує свою діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи
гуманістичних і буттєвих особистісних
цінностей. |
Остапенко Людмила Іванівна, керівник гуртків
«Екологічний дизайн», «Народна творчість», «Любителі домашніх тварин» |
|
Підвищення самооцінки дитини; розвиток особистісних цінностей дитини; становлення особистості дитини в колективі ровесників. |
|
Використання педагогічних інновацій