Назва
інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник
|
Cуть
даної технології
|
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)
дану
технологію
|
Адреса
навчального закладу,
контактні телефони
|
Прогнозовані
результати
|
Друкована
продукція з досвіду
впровадження даної інноваційної
технології
|
Технологія
розвитку творчої особистості
Автори - Г. С. Альтшуллер,
Т. 0.
Сидорчук, С. І. Гін
|
Система розвивального навчання зі спрямованістю на
розвиток творчих здібностей особистості сприяє розвитку інтелектуального
потенціалу, творчих здібностей та індивідуальних задатків кожної дитини.
Використовуються альтернативні шляхи пошуку відповіді на поставлені питання.
|
Огнєва Тетяна Павлівна, керівник гуртків «Юні
флористи», «Юні квітникарі», «Юні друзі природи»
|
вул. Алєксєєва, 13
м. Новгород-Сіверський
Новгород-Сіверський район
Чернігівська область
16000
тел. (04658)
2-15-10
|
У дітей розвивається потреба до творчості,
самостійності, виховуються морально-вольові якості, формуються художні смаки;
розвивається логіка, пам’ять, увага, естетичне сприйняття дійсності,
спостережливість.
|
|
Проектні
технології
Автори -
К. Баханов, В. Гузєєв, І. Єрмаков, О. Пєхота
|
Орієнтує на дієвий спосіб здобуття нових знань у контексті конкретної ситуації
та їх використання на практиці. Метод проектів як технологія в сучасних
умовах трансформується у проектну систему організації навчання, за якою
діти набувають знань і навичок у
процесі планування й виконання практичних завдань проектів.
|
Матюк Валентина Василівна, керівник гуртка «Юний
еколог»
|
|
Діти вчаться шукати оптимальні шляхи вирішення поставленого проблемного питання;
планувати свою діяльність та досягати поставленої мети.
Набувають навичок використання здобутих знань на практиці.
|
|
Технологія
особистісно орієнтованого навчання
Автори - І. Якимська, О. Савченко, С. Подмазін
|
Створення
оптимальних умов для розвитку й становлення особистості як суб’єкта
діяльності і суспільних відносин, яка
будує свою діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи
гуманістичних і буттєвих особистісних
цінностей.
|
Остапенко Людмила Іванівна, керівник гуртків
«Екологічний дизайн», «Народна творчість», «Любителі домашніх тварин»
|
|
Підвищення самооцінки дитини;
розвиток особистісних цінностей дитини;
становлення особистості дитини в колективі ровесників.
|
|