П`ятниця, 22.11.2024, 00:15
Відділ освіти Новгород-Сіверської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Використання педагогічних інновацій

Назва

інноваційної педагогічної технології,  її автор-розробник

Cуть

даної технології

Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)

 дану

технологію

Адреса

навчального закладу,

контактні телефони

Прогнозовані

результати

Друкована

продукція з досвіду

впровадження даної інноваційної

технології

Технологія розвитку творчої особистості

Автори -                          Г.  С. Альтшуллер,

Т.  0. Сидорчук,                С. І. Гін

 

Система розвивального навчання зі спрямованістю на розвиток творчих здібностей особистості сприяє розвитку інтелектуального потенціалу, творчих здібностей та індивідуальних задатків кожної дитини. Використовуються альтернативні шляхи пошуку відповіді на поставлені питання.

Огнєва Тетяна Павлівна, керівник гуртків «Юні флористи», «Юні квітникарі», «Юні друзі природи»

       

вул. Алєксєєва, 13

м. Новгород-Сіверський

Новгород-Сіверський район

Чернігівська область

16000

тел. (04658)

2-15-10

 

У дітей розвивається потреба до творчості, самостійності, виховуються морально-вольові якості, формуються художні смаки; розвивається логіка, пам’ять, увага, естетичне сприйняття дійсності, спостережливість.

 

Проектні технології

Автори -

К. Баханов, В. Гузєєв, І. Єрмаков, О. Пєхота

Орієнтує на дієвий спосіб здобуття  нових знань у контексті конкретної ситуації та їх використання на практиці. Метод проектів як технологія в сучасних умовах трансформується у проектну систему організації навчання, за якою діти  набувають знань і навичок у процесі планування й виконання практичних завдань проектів.

Матюк Валентина Василівна, керівник гуртка «Юний еколог»

 

Діти вчаться шукати оптимальні шляхи  вирішення поставленого проблемного питання; планувати свою діяльність та досягати поставленої мети.

Набувають навичок використання  здобутих знань на практиці.

 

Технологія особистісно орієнтованого навчання

Автори - І. Якимська, О. Савченко,                       С. Подмазін

Створення  оптимальних умов для розвитку й становлення особистості як суб’єкта діяльності і суспільних відносин,  яка будує свою діяльність і стосунки відповідно до стійкої ієрархічної системи гуманістичних і буттєвих особистісних   цінностей.

Остапенко Людмила Іванівна, керівник гуртків «Екологічний дизайн», «Народна творчість», «Любителі домашніх тварин»       

 

Підвищення самооцінки дитини;

розвиток особистісних цінностей дитини;

становлення особистості дитини в колективі ровесників.

 

Форма входу

Пошук
счетчик посещений
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
Сайт о Новгороде-Северском http://osvita-cn.gov.ua/Baza.html
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz