Назва
інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник
|
Cуть
даної технології
|
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують)
дану
технологію
|
Адреса
навчального закладу,
контактні телефони
|
Прогнозовані
результати
|
Друкована
продукція з досвіду
впровадження даної інноваційної
технології
|
Інтерактивні методи навчання
Автори - О. Пометун, Л. Пироженко
|
Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес
відбувається за умов постійної активної взаємодії всіх учнів. Це
співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці).
|
Педагогічний колектив станції юних техніків
|
вул. Базарна, 24
м. Новгород-Сіверський
Новгород-Сіверський район
Чернігівська область
16000
тел. (04658)
2-16-89
|
Досвід, який набуває дитина в штучно створеному
середовищі, вона може перенести в зовнішній світ і успішно його
використовувати.
|
|
Інформаційні
технології
Автор -
Т. В. Биковський
|
Суть інформаційних
технологій
спрямована
на ознайомлення із
сучасним програмним
забезпеченням,
периферійними
пристроями.
|
Керівники гуртків Ковальчук Т. С., Кушеварова О. В.
|
|
Опанування даною технологією дасть змогу дітям
самостійно та ефективно
використовувати комплектуючі до
персонального комп’ютера,
орієнтуватись у
номенклатурі
обчислювальної техніки,
обирати тип, склад та
її конфігурацію відповідно до
конкретних
вимог.
|
|
Технології
саморозвитку
Марії Монтессорі
|
Три провідних положення характеризують сутність
педагогічної теорії М. Монтессорі:
1) виховання повинно бути вільним;
2) виховання повинно бути індивідуальним;
3) виховання повинно спиратися на дані спостережень за дитиною.
|
Педагогічний колектив станції юних техніків
|
|
Діти вчаться здійснювати свій вибір, користуватися наданою свободою,
підтримувати навколо себе порядок, шанобливо ставитися
до всіх оточуючих, планувати свою діяльність і досягати наміченої мети.
|
|