Назва інноваційної педагогічної технології,
її автор-розробник |
Cуть даної технології |
Колектив або особа, які запровадили (упроваджують) дану технологію |
Адреса навчального закладу, контактні телефони |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної технології |
Інтерактивні методи навчання Автори - О. Пометун, Л. Пироженко
|
Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес
відбувається за умов постійної активної взаємодії всіх учнів. Це
співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці). |
Педагогічний колектив станції юних техніків |
вул. Базарна, 24 м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверський район Чернігівська область 16000 тел. (04658) 2-16-89 |
Досвід, який набуває дитина в штучно створеному
середовищі, вона може перенести в зовнішній світ і успішно його
використовувати. |
|
Інформаційні
технології Автор - Т. В. Биковський |
Суть інформаційних технологій спрямована на ознайомлення із сучасним програмним забезпеченням,
периферійними пристроями.
|
Керівники гуртків Ковальчук Т. С., Кушеварова О. В. |
|
Опанування даною технологією дасть змогу дітям самостійно та ефективно використовувати комплектуючі до персонального комп’ютера,
орієнтуватись у номенклатурі обчислювальної техніки, обирати тип, склад та її конфігурацію відповідно до конкретних вимог. |
|
Технології
саморозвитку Марії Монтессорі |
Три провідних положення характеризують сутність
педагогічної теорії М. Монтессорі: |
Педагогічний колектив станції юних техніків |
|
Діти вчаться здійснювати свій вибір, користуватися наданою свободою, підтримувати навколо себе порядок, шанобливо ставитися
до всіх оточуючих, планувати свою діяльність і досягати наміченої мети. |
|
Використання педагогічних інновацій