Родинна
педагогіка
«Українська
народна педагогіка»
Автор - М. Г. Стельмахович
|
Цілеспрямований, організаційний процес формування
особистості дитини під керівництвом батьків, близьких родичів, школи, що
забезпечує гармонійний розвиток особистості та підготовку її до трудової й
громадської діяльності, використовуючи засоби любові до дитини, раціонального
режиму, слова, праці, усної народної творчості та національних традицій,
звичаїв, обрядів, покарання та заохочення тощо. Педагогічна сутність і
значення родинного виховання полягає в тому, що дитина з раннього віку, тобто
з часу, коли вона найбільш піддається впливу, виховується без насильства з
боку дорослого, непомітно для неї, адже моральні, естетичні, трудові якості
прищеплюються їй поступово.
|
Педагогічний колектив навчально-виховного
комплексу
|
вул. Шевченка, 54
с. Блистова
Новгород-Сіверський район
Чернігівська область
16071 тел. (04658) 3-65-19
|
Піклування про фізичне і
психічне здоров'я дітей;
виховання в дітей глибоких
патріотичних почуттів, створення сприятливих
умов для оволодіння дітьми рідною мовою,
знаннями про рідний край, природу, Батьківщину;
виховання в дітей любові до
добра, правди;
формування естетичних смаків
та почуттів, забезпечити умови для їхньої творчої практичної діяльності;
забезпечення духовної єдності
поколінь, збереження родинних традицій, сімейних реліквій, вивчення родоводу,
прилучення дітей до традицій, звичаїв, обрядів.
|
«Рушникові – 200»,
«… і двох сєрєбрянок пісні»,
«Хай завжди буде натхнення».
//
Газета «Сіверський край»,
2006.
|